Garantie

Wat houdt garantie in?
Indien u terecht aanspraak maakt op garantie zal Divanni meteen, indien nog voorradig, een vervangend product zenden.

Wanneer heb ik geen garantie?
- bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- bij normale slijtage
- bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Bij wie kan ik vragen stellen over garantie?
Indien u vragen heeft over garantie, kunt u zich wenden tot Divanni via de contact pagina.

Retouren of koop ongedaan maken

Spijt van je aankoop? Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
  1. Het product mag niet zijn gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.
  2. De verpakking en toebehoren moeten in originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) in
     nieuwstaat zijn zodat wij het weer direkt kunnen verkopen.
  3. U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen
     worden door ons niet geaccepteerd.
  4. Het retourbedrag wordt binnen 30 werkdagen teruggestort op het door u aangegeven
     bankrekening, inclusief de door u betaalde verzendkosten.
  5. Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor u zijn besteld .

Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als u vooraf al twijfels hebt. Wij helpen u graag om voor u het juiste produkt te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.

Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer u een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst mailcontact op met Divanni (info@divanni.nl) of via de Contact pagina.  
U kunt het pakket retour zenden via een  Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres is:
Divanni
Mgr. Zwijsenstraat 18
5914 AJ Venlo

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan Divanni besluiten de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Divanni is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met Divanni blijkt, dat u het pakket retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. In geval van een waarde van meer dan € 250,00 bevelen wij u aan om een additionele verzekering af te sluiten. Divanni kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending kunt u de zending (ook na 14 dagen) naar ons terugsturen. Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen en met u hebben afgesproken dat u uw geld terug ontvangt, zullen wij binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag (inclusief de verzendkosten) naar het door u opgegeven rekeningnummer overmaken.

Herroepingsrecht formulier
Het formulier alleen invullen als de overeenkomst wilt herroepen.

Retourneren wegens defect

Wanneer besloten is dat uw aankoop wegens een defect naar ons terug moet worden gestuurd, dan doet u het volgende: 

  1. Na overleg sturen wij u een ander exemplaar of u stuurt uw defecte exemplaar eerst naar ons
     (afhankelijk van het product). U ontvangt van ons een retourformulier.
  2. U kunt uw defecte product retourneren naar ons adres (opgegeven op het retourformulier).
  3. Retourneer liever geen artikelen zonder dat dit met ons is besproken!

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer u het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met Divanni (info@divanni.nl) of  via de Contact pagina.  We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Na het openen van de verpakking heb ik een defect ontdekt aan mijn bestelling? Wat moet ik doen?
Wanneer u een defect aan je product hebt ontdekt, neem dan na constatering zo snel mogelijk contact op met Divanni (info@divanni.nl) of via de Contact pagina. Zij zijn specialist en helpen u graag verder. We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.
Indien u het product retour wilt sturen, ontvangt u van ons per e-mail een retourformulier. Dit retourformulier voegt u bij het terug te sturen pakket, zodat wij weten dat het artikel van u afkomstig is en beschikken over alle relevante gegevens omtrent uw retourzending.

Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@divanni.nl .

 


 

© 2011 - 2024 Divanni | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel