Prijzen

Alle op de site genoemde prijzen voor producten of diensten zijn inclusief BTW.

Levering

In Nederland versturen wij al onze pakketten met PostNL. Uw bestelling wordt 2 keer aangeboden en daarna op het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven.

Leveringstermijn

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Over het algemeen leveren we binnen 2 à 3 werkdagen na de betaling bij het door u opgegeven afleveradres. Als het produkt niet op voorraad is, verwachten wij een levertijd van 6 à 7 werkdagen. Als uw bestelling is verstuurd, ontvangt u van ons een e-mail met een bevestiging van de verzending. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd.

Verzendkosten Nederland

Hoeveel verzendkosten worden berekend?
Bij een bestelling tot € 65,00 wordt voor verzendkosten € 4,95 in rekening gebracht. Boven het bedrag van € 65,00 wordt GRATIS bezorgd. Deze verschijnen tijdens het bestelproces duidelijk in beeld zodat u weet wat het totaal af te rekenen bedrag wordt. We hanteren soms gedurende actieperiodes andere verzendkosten.
Voor verzending onder rembours wordt € 14,95 berekend.

Verzendkosten België

Hoeveel verzendkosten worden berekend?
Bij een bestelling tot € 79,00 wordt voor verzendkosten € 6,95 in rekening gebracht. Boven het bedrag van € 79,00 wordt GRATIS bezorgd. Deze verschijnen tijdens het bestelproces duidelijk in beeld zodat u weet wat het totaal af te rekenen bedrag wordt. We hanteren soms gedurende actieperiodes andere verzendkosten.

Verzenkosten Duitsland

Hoeveel verzendkosten worden berekend?
Bij een bestelling tot € 79,00 wordt voor verzendkosten € 3,90 in rekening gebracht. Boven het bedrag van € 79,00 wordt GRATIS bezorgd. Deze verschijnen tijdens het bestelproces duidelijk in beeld zodat u weet wat het totaal af te rekenen bedrag wordt. We hanteren soms gedurende actieperiodes andere verzendkosten. 

Status bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?
We werken met PostNL zodat u zelf uw bestelling kunt traceren en precies kunt zien waar het pakketje zich bevindt vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat. Als de bestelling is verstuurd, ontvangt u van ons een e-mail met een link. Door deze link te openen krijgt u automatisch inzicht in de leverstatus van uw bestelling.
Mocht PostNL er niet in slagen het pakket aan u of uw buren te overhandigen, dan wordt het pakket automatisch drie weken voor u op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding, zodat u het pakket kunt afhalen op het moment dat het u uitkomt.

Ander adres afleveren

Kan ik een bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat kan. Bij uw bestelling van de aanbieding wordt aangeven dat u deze op een ander adres wilt laten bezorgen. Dat kan bijvoorbeeld ook uw werkadres zijn, als dat voor u beter uitkomt.

Wat gebeurt er als ik tijdens de levering niet thuis ben?
Mocht PostNL er niet in slagen het pakket bij u thuis af te leveren, wordt het bij een van uw buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het de dag erna nogmaals aangeboden. Lukt het dan ook niet om de bestelling bij u of uw buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch drie weken voor u op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding, zodat u uw pakket kunt afhalen op het moment dat dit u uitkomt .

Afhalen

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Nee, het pakket kan alleen op het door u aangegeven adres worden afgeleverd.

Buitenland

Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
Ja, dat kan. Onze webshop berekent automatisch de bezorgkosten voor Belgie en Duitsland. Voor andere landen verzoeken we u contact met ons op te nemen. Dat kan via 00 31 77 – 321 1684 (kantoor uren) of  info@divanni.nl.

 

© 2011 - 2018 Divanni | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie